لیزر موهای زائد زیر بغل و فواید و اثرات جانبی آن

>> لیزر موهای زائد زیر بغل

یکی از موقعیت هایی که اکثر ما (مخصوصا خانم ها) با آن مواجه می شویم، این است که لباس مورد علاقه مان را می پوشیم و بعدا می فهمیم که موهای زیر بغلمان را امروز اصلاح نکرده ایم؛ تازه اگر هم خیلی دیر متوجه این قضیه بشویم، مجبور هستیم بازوهایمان را روی زیر بغلمان نگه داریم تا کسی متوجه نشود.   لیزر موهای زائد زیر بغل  با لیزر موهای زائد دیگر نیازی به شیو روزانه موهای زائد خودتان ندارید و می توانید با خیال راحت هر لباسی را که دوست دارید را بپوشید. شیو موهای زائد باعث تیره شدن زیر بغل،  ایجاد کیست، افزایش موهای زیر پوستی و حتی احتمال خونریزی از سطح پوست هم وجود دارد. لیزر موهای زائد، موها را از ریشه تخریب میکند و باعث ریختن موهای زائد می شود. با لیزر موهای زائد، منافذ پوست هم بسته می شوند و در نهایت پوستی نرم و لطیف باقی می ماند.

 

لیزر موهای زائد زیر بغل

 

>> تاثیر لیزر بر کاهش و توقف رشد موهای زائد

ابتدا دستگاه لیزر روی طول موج مخصوصی تنظیم می شود. دستگاه لیزر با ضربه های مکرر خود بر روی پوست زیر بغل، رندگدانه های سیاه مو را نشانه می گیرد ولی بر روی خود پوست تاثیری نمی گذارد. نور لیزر به ریشه موهای زائد می رسد و با آسیب به فولیکول ها از رشد موهای زائد در آینده جلوگیری می کند. میزان تاثیر لیزر موهای زائد به رنگ و میزان ضخامت موهای زائد و همچنین به رنگ پوست بیمار هم بستگی دارد؛ تقریبا موهای زائد زیر بغل در همه ی افراد سیاه و ضخیم هستند و براحتی می توان با لیزر از رشد سریع آنها جلوگیری کرد.

>> فواید لیزر موهای زائد زیر بغل

راه های زیادی برای از بین بردن موهای زیر بغل وجود دارد؛ مثل وکس، شیو و الکترولیز. هیچکدام از این روش ها نمی توانند جای لیزر موهای زائد را بگیرند. برای زنها، حذف موهای زائد زیر بغل، شانه و بازوها میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس آنها هم بشود. وقتی نیازی به شیو روزانه موهای زیر بغلتان نداشته باشید، سریع تر از حمام خارج می شوید و به سایر کارهایتان می رسید. حق انتخاب بیشتری در لباس پوشیدن دارید و می توانید با خیال راحت لباس های زیبایتان را به تن کنید. سایر مزایای لیزر موهای زائد عبارت است از :

  1. از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی
  2. بدون سوختگی، سوزش و خونریزی
  3. بدون ایجاد حفره و گودی در سطح پوست زیر بغل
  4. بدون جراحی و بخیه
  5. احساس راحتی در حین انجام فرآیند

>> آیا نتایج لیزر موهای زائد دائمی است؟

معمولا لیزر موهای زائد زیر بغل در 6 الی 8 جلسه انجام می شود و تعداد دقیق جلسات در هر فردی متفاوت است. اگر بیمار دوره کامل جلسات لیزر خود را بگذارند، نتیجه خوبی از لیزر موهای زائد زیر بغل خود خواهد گرفت.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل بر میزان تعریق هم تاثیر می گذارد؟

بسیاری از افراد با هدف کاهش میزان تعریق و رفع بوی بد عرق، اقدام به لیزر موهای زائد خود می کنند. در طول لیزر موهای زائد زیر بغل، ساقه موها به طور کامل تخریب می شود و با آسیب فولیکول ها هم هیچ باکتری نمی تواند در ریشه  موها مستقر بشود. دئودورانت ها و سایر محصولات ضد تعریق می توانند میزان تعریق و بوی بد عرق را به طور موقت از بین ببرند ولی لیزر موهای زائد فقط می تواند مکانی که باعث رشد باکنری ها و ترشح غذه های عرق می شود را تخریب کند. میزان تعریق با از بین بردن فولیکول های مو و یا با آسیب به غده های عرق کاهش نمی یابد پس نمی توان به طور قطعی گفت که لیزر می تواند میزان تعریق را کاهش بدهد یا خیر؛ بعضی از بیماران بعد از لیزر شاهد افزایش/ کاهش میزان تعریق در زیر بغل خود هستند و دسته ای دیگر هم هیچ تغییری را احساس نکرده اند. برای کاهش میزان تعریق زیر بغل می توانید بوتاکس تزریق کنید.

>> آیا لیزر موهای زائد زیر بغل در رفع سیاهی زیر بغل هم واقعا تاثیر دارد؟

روش اصلاح موهای زائد تاثیر بسزایی در تغییر رنگ زیر بغل و سیاه شدن پوست آن دارد. سیاهی زیر بغل بیشتر در اثر شیو با ژیلت بوجود می آید و به محض اینکه فرد روش اصلاح موهای زائد خود را تغییر بدهد، می تواند شاهد تعییرات محسوسی در این ناحیه باشد. بعد از لیزر موهای زائد، ممکن است شاهد تغییر رنگ پوستتان در زیر بغل باشید؛ در بیشتر بیمارانی که زیر بغل تیره ای دارند، لیزر موهای زائد باعث سفید تر شدن این ناحیه می شود.

>> جلسات لیزر موهای زائد و آمادگی بیمار

چند روز قبل از جلسه لیزر موهای زائد، بیمار باید موهای زیر بغل خود را شیو کند. جلسات لیزر موهای زائد نهایت تا 15 دقیقه طول می کشند. قبل از شروع لیزر باید چشم هایتان را با عینک مخصوص لیزر بپوشانید. در صورتی که آستانه تحملتان خیلی کم است، می توانید از متخصص بخواهید که برای شما از کرم بی حسی استفاده کند. به محض شروع لیزر، در زیر بغلتان کمی احساس سوزش می کنید و شاید هم احساس سوختگی و ایجاد یک خراش کوچک را داشته باشید ولی نباید نگران باشید زیرا دستگاه لیزر هیچ آسیبی به پوست شما نمی رساند.

>> اثرات جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

بعد از لیزر موهای زائد شاهد کمی تورم و قرمزی در زیر بغلتان هستید که این اثرات جانبی کاملا موقت هستند و مانع از انجام فعایت های روزمره شما هم نمی شوند. عوارض نادری که ممکن است بعد از لیزر موهای زائد زیر بغل اتفاق بیفتند شامل تاول، تورم شدید، تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار است. یکی از اثرات جانبی که بعضی از بیماران بعد از لیزر احساس می کنند، ایجاد خراش در سطح پوست است. دستگاه لیزر موهای زائد با نور و گرمایی که تولید می کند، ممکن است باعث خراش پوست بعد از اتمام لیزر هم بشود. خراش پوست میتواند شامل قرمز شدن خفیف پوست زیر بغل در طی چند ساعت بشود یا اینکه باعث ایجاد پوسته در زیر بغل بشود. این عوارض طبیعی هستند و باید کمی صبور باشید تا بعد از چند روز خودشان خود به خود برطرف بشوند. برای اینکه از خراش پوست زیر بغلتان بعد از لیزر موهای زائد جلوگیری کنید، می توانید زیر بغلتان را همیشه تمیز و خشک نگه دارید و از صابون ها و دئودورانت ها هم استفاده نکنید. اگر احساس میکنید که در پوستتان کمی خراش ایجاد شده است و یا ملتهب به نطر می رسد، نباید موهای زیر بغلتان را در این شرایط شیو کنید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو رز با متخصصین مجرب این کلینیک پوست مو در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل م نمایید. جهت مشاوره با شماره 02144067005 تماس بگیرید. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق سیستم چت آنلاین وب سایت، از مشاوره آنلاین هم بهره مند بشوید. 

جهت ورود به وبسابت کلینیک پوست و مو رز بر روی ادرس زیر کلیک کنید

https://rozclinic.com

کلینیک پوست و مو رز موهای ,لیزر ,زائد ,پوست ,میزان ,تعریق ,موهای زائد ,لیزر موهای ,میزان تعریق ,اثرات جانبی ,موهای زائد، ,لیزر موهای زائد، ,کاهش میزان تعریق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

karencnc ترشحات یک ذهن مریض تخفیف ویژه مدرسه ی شاد بست نوحه نگاه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. همه غم ها رفت